Translate

среда, 11 декабря 2013 г.

Модуль 5. Рефлексія.

На протязі  пятого модулю, були труднощі із вставленням обговореної статті на http://wiki.iteach.com.ua. Тому я б хотіла більше прикласти зусиль для належного користування цим сайтом. Я навчилася використовувати інтернет ресурси та як пояснити цю необхідність дітям, щоб вони зрозуміли яка інформація потрібна для данного проетку. За допомогою інтернет ресурсів,  я знайшла багато посібників та книг які знадобляться при вивченні моєї теми. Також зрозуміла приклади оформлення бібліографічного опису. Мені сподобалось обговорбювати педагогічні питання. адже вони дать більше розуміння даного проекту.Ми висловили свої думки і гарний досвід я отримала від тих, хто давав свої поради та рекомендації. На протязі модулю, я  вирішила змінити деякі тематичні питання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий