Translate

понедельник, 9 декабря 2013 г.

Модуль 1.Рефлексія

Перший модуль допоміг мені обдумати власні цілі на цьому тренінгу, а саме під час тренінгу потрібно зосередитися на виконанні певного завдання, ні на що не відволікатися і думати лише про свтворення власного проекту. Намагатися робити тільки за вказівками викладачів.
Вдосконалити  педагогічний досвід мені допоможуть цілі, адже - це перша сходинка для здобуття педагогічної діяльності.
Цілеспрямовано навчатися тренінгу мені допоможуть вказівки педагогів. Ресурси, які допоможуть мені підвищити професійний рівень - це мережа інтернет та інформація викладачів.

1 комментарий:

  1. Юля, рада за вас що ви зрозуміли нас та виконуєте нашы побажання щодо зосередження на проекті, але у рефлекції хотілося б побачити ваше власне відношення до тією роботи що ви виконували, з якими проблемами ви стикалися. Надайте будь ласка вашим повідомленням назви модулів. Перед рефлексуванням згадайте все те що ви проходили протягом вивчення модуля. Я думаю що у вас все вийде, Спробуйте скористатися моїми порадами.

    ОтветитьУдалить